تعداد بازدیدکنندگان : ۹۶۸۰ نفر

۱،۵۱۱ نفر

نمایشگاه الکامپ تهران ۱۴۰۳ | تور مجازی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تهران (Elecomp)

در اینجا میتوانید تور مجازی نمایشگاه بین المللی الکامپ و همچنین لیست مشارکت کنندگان این در همه ادوار گذشته را مشاهده و دانلود نمایید و همچنین نمایشگاه های مرتبط با این نمایشگاه را در سراسر کشور در دسترس قرار داده ایم .

در تور مجازی نمایشگاه الکامپ به ساده ترین شکل میتوانید به صورت تصویری تمامی سالن های نمایشگاه و همچنین غرفه ها را به تفکیک و با جزئیات مشاهده فرمایید.

لیست مشارکت کنندگان ( شرکت کنندگان نمایشگاه) را نیز میتوانید هم برخی از شرکت های شاخص را مشاهده و هم به صورت فایل اکسل و هم پی دی اف دانلود نمایید.

تاریخ و محل برگزاری و شرکت برگزار کننده نمایشگاه الکامپ تهران: 

تور مجازی نمایشگاه الکامپ تهران

تور مجازی نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران فرصت بازدید از ۱۴ سالن اصلی نمایشگاه (مشتمل بر ۲۵۰ شرکت و ۸۰ تیم استارتاپی در حوزه فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی) را فراهم می‌آورد. الکامپ به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ایونت‌های نمایشگاهی در صنعت الکترونیک، شرایطی را برای شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، آشنایی با راهکارهای فناورانه صنعتی و سازمانی، شبکه‌سازی و شناخت استارتاپ‌های نوظهور صنعت مهیا می‌سازد.

شرکت اکسپوسی امکان بازدید مجازی از نمایشگاه ها را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. از این رو با بازدید مجازی از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ می توان به تمامی اطلاعات غرفه های حاضر در نمایشگاه دسترسی داشت.

سامانه تور مجازی نمایشگاه‌ها به عنوان یک پلتفرم فناوری پیشرفته، فرصتی مناسب برای ارتباط و ارائه محصولات و خدمات به صورت آنلاین فراهم آورده است. چنین سامانه ای به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که به راحتی و بدون حضور فیزیکی از هر نقطه‌ای به نمایشگاه دسترسی داشته باشند. افراد می‌توانند از طریق این سامانه به جستجو و مرور محصولات مختلف شرکت کننده ها پرداخته و از محل غرفه های حاضر در نمایشگاه و خدمات و دستاوردهای آنها مطلع شوند.

یکی از امکانات ویژه برای بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ، سامانه تور مجازی این نمایشگاه بود. از طریق این سامانه که توسط شرکت اکسپوسی اجرا می شود، امکان بازدید مجازی از ۱۴ سالن در نمایشگاه بین‌المللی تهران که شامل ۲۵۰ شرکت و ۸۰ تیم استارتاپی بود فراهم شد. کاربران می‌توانند از قسمت منو این سامانه به لیست کامل غرفه داران دسترسی پیدا کنند و اطلاعات مربوط به غرفه و شرکت مورد نظر را مشاهده نمایند. علاوه بر این عکس هایی با زاویه ۳۶۰ درجه با فاصله ۳ متری که کل سالن‌ها و غرفه هارا پوشش می‌دهد نیز از طریق این سامانه قابل مشاهده است.بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) در تاریخ ۹ تیر ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. در این رویداد چهار روزه، شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی آخرین محصولات و خدمات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

مهمترین محصولات عرضه شده در نمایشگاه

در نمایشگاه الکامپ تهران طیف گسترده‌ای از محصولات مرتبط با صنعت الکترونیک، توسط تیم‌های حاضر در نمایشگاه ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: تجهیزات و خدمات کامپیوتری اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار، انواع سامانه‌های حضور و غیاب و کنترل دسترسی، راهکارهای ذخیره‌سازی و رایانش ابری، سیستم‌های سازمانی و صنعتی (انبارداری، ارتباط با مشتری، حقوق و دستمزد، لجستیک و غیره)، مجازی‌سازی سرورها و سیستم‌های بک‌آپ‌گیری اطلاعاتی، طراحی زیرساخت‌های شبکه کامپیوتری، نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری، امنیت شبکه، نرم‌افزارهای پردازش گفتار و غیره.

همه چیز درباره نمایشگاه بین المللی الکامپ

نمایشگاه الکامپ به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ایونت‌های تجاری سالانه در صنعت الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات شناخته می‌شود. این نمایشگاه در بیست و هفتمین دوره خود (تیرماه سال ۱۴۰۳) با هدف ارائه فناوری‌ها، تجهیزات و راه‌حل‌های پیشرفته مرتبط با تحول دیجیتال، اتوماسیون صنعتی، امنیت سایبری، نوآوری بیمه و خدمات مالی دیجیتال برگزار می‌شود و فرصت‌هایی را برای شبکه‌سازی تیم‌های تحقیقاتی و شرکت‌های دانش‌بنیان با فعالان صنعت و مدیران اجرایی فراهم می‌آورد.

مهم‌ترین محورهای برگزاری نمایشگاه الکامپ

  • توسعه تجارت الکترونیکی، خدمات مالی دیجیتال و نوآوری بیمه
  • تحول در پلتفرم‌های سازمانی به سمت رایانش ابری و مه
  • سیستم‌های تشخیص نفوذ و امنیت سایبری
  • ارتقای تجهیزات سخت‌افزاری و زیرساخت‌های شبکه
  • تحول در سیستم‌های مدیریت صنعتی و سازمانی
  • سیستم‌های هوشمند نظارت و پایش بر محیط زیست
  • مشاوره و خدمات تخصصی بهینه‌سازی فرآیندهای دیجیتال
  • سیستم‌های پایش و نظارت شرایط بحران و ارتباطات اضطراری
  • فرصت‌های جذب سرمایه‌گذاری و شبکه‌سازی

چشم‌انداز و فرصت‌های نمایشگاه

  • شبکه‌سازی و فرصت همکاری با تیم‌های تحقیقاتی
  • جذب سرمایه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی
  • مشاوره تخصصی پیرامون دیجیتال‌سازی فرآیندهای صنعتی و سازمانی
  • آشنایی با راهکارهای فناورانه و استارتاپ‌های نوظهور صنعت
  • بهبود فرآیندهای پشتیبانی و ارتباط نزدیک تولیدکنندگان با بازار هدف

مجری بیست و هفتمین نمایشگاه

نمایشگاه الکامپ تهران به کوشش شرکت راهکار تجارت، مدیریت کوشا برگزار می‌گردد. هدف مجموعه راهکار تجارت، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی با رویکرد پیشرفت و گسترش صنایع و نوآوری کسب‌وکارها در طیف وسیعی از حوزه‌ها (از الکترونیک و فناوری ارتباطات گرفته تا تجارت بین‌الملل و نوآوری‌های مالی) است. برای ثبت نام در نمایشگاه اینجا کلیک کنید.

لیست مشارکت کنندگان نمایشگاه الکامپ

در این قسمت لیست مشارکت کنندگان تمام شرکت کنندگان نمایشگاه الکامپ در سال های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ را مشاهده میکنید همچنین میتوانید لیست کامل را از طریق دکمه زیر دانلود کنید.

ردیف نام شرکتموبایل مدیر عاملتلفن شرکتآدرس